Stockholmo

Nu så.

Första dagen på jobbet efter några dagars ledighet. Premiär för Nya Vattenlandet idag, stackare. Premiären regnade bort. Men efter regn kommer solsken.

Lägger upp lite bilder från min tripp till Stockholm i början av veckan. Kom faktiskt inte ihåg att kungliga huvudstan´ var fin. Besökte Marianne i riksdagen. I höstas var jag med henne och arbetade som volontär i valrörelsen. Vi kunde nu konstatera att hon tagit sig från kinarestaurangen i Filipstad (var där och delade ut valmaterial) till Riksdagens kammare. Jag fick se partiledardebatten och såg alla partiledare. Men tänk vilekt jobb de lägger ner dessa politiker, vilket slit. De måste ju jobba 24/7.
Ikväll blir det en klassiker, strimmelkött i senapssås. Sedan ska jag baka molusker, fett å gött!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0