Sernanders väg 1

Har ställt mig i fyrtioelva bostadsköer och gjort hundraarton intresseanmälningar på olika lägenheter och studentrum i Uppsala. NU HAR JAG FÅTT BOSTAD!!! Känns riktigt, riktigt bra. Och spännande. Kommer bli min första riktiga egna bostad! Det är mer än två månader kvar innan skolan börjar och jag vet inte ens om jag kommit in. Men jag vet att det är till Uppsala jag ska. Ska nu bara signa avtalet. Wiiiiie!
Får en liten försmak på östkusts livet imorgon när jag åker till Stockholm och ska hälsa på riksdagen och Marianne. Lite shopping ska nog också hinnas med.
Planeras också en utlandssemester i början av juli. Jag och Ludde ska njuta av lite semester, sola och bada. Håller utkik efter sista-minuten!
Mycket är på gång, ibland snurrar det i skallen. Ibland blir man stressad. Ibalnd oroar man sig. Ofta förstår jag dock inte varför jag stressar. Eller varför jag oroar mig. Allt löser sig. Det är så oerhört viktigt att stanna upp och njuta av nuet. Hinna med framtiden, det gör jag ändå.






















L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0