Rhodos, Baby!

3 juli sitter jag på planet mot varmare, sydligare breddgrader. Jag och Ludde har äntligen beställt solresan som vi pratat om länge. För andra gången blir det att njuta av en grekisk ö. Rhodos.
Tänk salta bad i Medelhavet, grekisksallad, souvlaki, tsatziki och den stekande solen som värmer hela kroppen. Känns som att jag kommer överleva den veckan.
Imorgon är det back to work som gäller, känns som att turisterna börjar rulla in mer och mer nu. Riktigt kul. På torsdag blir det dessutom teater. Fia och jag är de enda från jobbet som ska se genrepet av Västanås Gösta Berlings Saga. Kan bli spännande med 6-timmars teater!
Nu ska jag försöka se på en Sci Fi-film med Ludde och Björn. Och då menar jag verkligen försöka. Science Fiction är ingen personlig favorit (undantag E.T, som är en av de bästa. Gråt-säker-film).
God natt
L

Kommentarer
Postat av: Karro

Åhhh va gött :) Även fast jag skulle tycka mer om ifall du kunde åka till USA och DC på semester. Min familj åkte hem idag och jag blev lite ledsen. Saknar dig!

2011-06-23 @ 03:22:07
URL: http://westmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0