Fryksdalsdansen 2011

Oj vad längesen bloggen! Tiden går ju så fort nu för tiden...

Fast jämt precis nu känns det som tiden står stilla. Stormen på Sunne SweCamp Kolsnäs är över. Lugnet efter stormen så att säga. Fryksdalsdansen 2011 är förbi och över. Jävligt lugnt är det, känns nästan lite öde. Har jobbat i fem timmar. Nu är det tre och en halv kvar. Dagens kvällspass kommer antagligen ägnas åt att läsa topp-bloggarna flera gånger om. Kika om det blivit någon ny nyhets-update på Aftonbladet. Samt logga ut och in några gånger på Facebook®. Därimellan ska jag självklart sköta mitt jobb också ;-)

Nu då, Fryksdalsdansen sammanfattningsvis 3 av 5 toasters. Onsdag var rikigt kanonkul, 5 av 5 skulle jag säga. Vädret var perfekt, härliga människor, disco-dance och min Ludde kom direkt efter jobbet! Får ju ej heller glömma hamburgaren som satt rikigt fint på vägen hem. Torsdag och fredag var jag tvungen att lägga dasnskorna på hyllan. Man har ju ett jobb att sköta. ;-)
Lördag träffade jag Lisa, min gamle vänoch hon bjöd på en magnifik sommar-grill-middag. Riktigt länge sedan vi sågs, väldigt roligt! Det var väldigt mycket folk på Kolsnäs, 5900 pers. Inte undra på att det var trångt och svettigt på dansgolvet. Och varför får då inte lördagskvällen 5 av 5 mackor. Anledningen stavas BJÖRN ROSENSTRÖM och SKAVSÅR. Vi stod i "pubilkhavet" en och en halv låt, kollade på varandra, skakade på huvudet: nääääe vi drar! Björn Rosenström har aldrig varit bra, nu när man är äldre är han ännu sämre. Mina skavsår däremot blir bara bättre!

Tiden står visst inte stilla, nu slutar jag visst om två timmar. Tog tid att blogga för jag skötte mitt jobb under tiden :-)

Scoootchi!

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0