Puh!

Har varit mycket jobb nu. I går hade jag ett helt galet arbetspass. Checkade in hela campingen. Upp i morse för det tidiga passet. Klockan ringde 06.30. Vakande 7.10 igen. 7.30 skulle jag vara på jobbet.

Nej, jag blev inte alls stressad. Jag hann ändå fundera: ska man klämma in alla morgonrutiner på 20 minuter och komma försent eller ska man skita i allt vad rutiner är och komma i tid, ofräsch till jobbet. Nja det blev någonting mitt emellan. I tid kom jag inte och borsta tänderna det hann jag inte...

Men vad gör det!
Imorgon sticker jag till Rhodos med den finaste jag vet. Äntligen får vi båda pusta ut, vara lediga tillsammans och slappa, lapa sol och bada. UNDERBART.

Slutar tidigt idag, då ska jag hem och packa. Wiii!!

Justja, ser ut som att jag kommer få ett ännu bättre boende i Uppsala från oktober. Inne i stan! Först står man där utan något boende alls, sedan har jag plötsligt två kontrakt. Det lönar sig verkligen att lägga ner sig, vill man någonting så måste man ibland kämpa för det. Sen är det ju alltid bra att ha kontakter ;-)

Nu åter till jobbet!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0