Öjervik

Ledig i tjugofyra timmar. Vad gör man? Tja, solar och badar i Öjervik. Kanonväder idag, jag tackar och bockar!
Grillat ikväll, en fin bet flinta med tzatsiki och en fetaostsallad. Mumma.
Augusti börjar mycket bra. Det kommer bli en spännande månad, flytta och börja på universitet... jorasåattde... de pirrar i magen ja.
Men ännu är det ju tre veckor kvar, varav denna vecka är den sista på jobbet. Ska bli såååå underbart att få vara ledig. Jag vet vem jag vill spendera min lediga tid med, wiiiie ♥
Öjervik är förresten en riktig pärla, lugnt och skönt, lagom mycket folk och Fryken kändes riktigt behaglig idag. Kaffe och vaniljbull(ar)e på det!
Nu får det bli Charlie Sheen på tv:n, tänk att den mannen är lika fräck på riktigt. Eller fräck är inte rätt ord. Vidrig snarare. Men ändå kul, i alla fall i rutan.
Gokväll
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0